من و خدا!!!!
بياحالشوببر
شادي
درباره وبلاگ


سلام من اناهيدم واميدوارم هميشه در وبلاگ من شادي و خنده باشد.نظر يادتون نره و تبليغات روهم ببينيد چيز هاي جالبي با طبقه بندي قيمت ها و قيمت هاي مناسب و كيفيييييييييييييت بالا حتما سر بزنيد ضرر نداره منونم از نظرات و حسن سليقتون براي اومدن به وبلاگم و ديدن تبليغات.دوست دار شما اناهيد.بوسسسس براي همه ي اونايي كه تبليغاتو نميخرن فقط ميبينند و يه بوس گنده تر براي اونايي كه خريد ميكنن.بوووووووووووووووس.دوستان لطفا به وبلاگ امتياز بديد تادر مسابقاط رتبه كسب كنيم با تشكر مديريت وبلاگ.

پيوندها
اجي حانيه
اجي رميليا
اجي گيسو
اجي رويا
اجي بهار
اجي مهسا
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بياحالشوببر و آدرس بياخوشباشيم.LoxB log.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 10621
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 81
تعداد آنلاین : 1


JAVASCRIPT:

بيا حالشو ببر

چت روم پاییزه

نويسندگان
اناهيد

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:, :: 2:29 :: نويسنده : اناهيد


از همین الان گفته باشم ، طولانیه ها 

 

دشنام ندید خواهشا 
 

 

عوضش اون تَهه مطلب که برسید واستون جایزه گذاشتم

 

 

 

 

خوب می فرمودم 

 

 

 

 

: اهم نم نم ...

 

 

درست تو لحظه ای که جان به گلوگاه رسیده بود

 

 

از اون تَه مهایِ دلم خدا رو با کلی نذر و نیاز صدا زدم ..

 

 

یعنی نه تنها من ، ما بقی بچه هام مشغوله راز و نیاز حسابی بودند

 

 

...

 

 

دعا دسته جمعی بود !!! اینو مطمئنم 

 

 

 

 

بعدِ دو دقیقه سرو کله زدن با دبیر محترم 

 

 

و به لطفه چند تا از بچه های مستجاب الدعوه یه کلاس

 

 

امتحان افتاد هفته ی بعد .

 

 

 

 

یعنی دلم می خواست همون ثانیه شیرجه برم کفه مزاییک کلاس

 

 

و سجده ی شکر به جا بیارم 

 

 

 

 

*****

 

 

بعد اینکه راهیه خونه شدیم ...

 

 

به دربِ اتاق مبارک که رسیدیم 

 

 

وقتی داشتم با ذوق و شوقه تمام کیفمو پرت می کردم یه گوشه !!!

 

 

یادم افتاد اون لحظه چی چی گفتم اصن !!!

 

 

به خدا قول داده بودم اگه امتحون نگیره :

 

 

دعا معراجو بوخونم !

 

 

+

 

 

پنج تا نماز از اینا که پنج صفحه فقط دستورالعملشونه !!! بوخونم !!!

 

 

اینجا بود که گفتم :

 

 

خــــــــــــــــــــــــــــــدا

 

 

این بنده ای که خلق کردی ، یه وقتایی گرمه ، حالیش نی چی میگه

 

 

شما زیاد جدّی نگیر 

 

 

 

 

تازه کله این نذر و نیازا که به کنار 

 

 

 

 

اینا همشون ظرفه فوقش یک ساعت حلّه

 

 

بدبختی من سر این بود که قول داده بودم

 

 

اگه امتحان نگیره ، 

 

 

یه روزِ کاملو روزه ی سکوت ! بگیرم

 

 

 

 

این دیگه شقّ القمریه واسه خودش

 

 

 

 

ده آخه خدا جونم ، قربونت برم ، شما که خوب واقفید

 

 

یه همچین چیزی از لحاظه علمی واسه اناهيد غیرممکنه !

 

 

 

 

واس چی دعامو برآورده کردی خو اصن ؟

 

 

 

 

((بنده ی پررو که میگن دقیقا همینه ))

 

 

 

خدا جوونی کردم ...

 

 

یه چی گفتم ، داغ بودم ، مخم قد نداد ...

 

 

شما بگذر ..

 

 

خدا ...

 

 

________________________

 

 

خدا از پشته همین تریبون اعلام می کنم :

 

 

 

 

 

خیلی گلی ، خِعلی دوسِت دارم ،خِعلی 

 

 

 

 

همینجا جلو همین جماعته آنلاین قول میدم دیه جوگیر نشم

 

 

 

 

قوله بیخودم ندهم 

 

 

 

 

معذیییییرت

 

 

خــــــــــــــــــــــــــیلی مآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهـــــــــــــــی قربونت

 

 

همین که داری من یه نفرو تحمل می کنی خودش کلـــــــیه

 

 

 

 

__________________________________________

 

 

و اما جایزه ای که قرار بود این آخر به شما خوانندگانه صبور دهیم

 

 

هیچی نبودید ، کاملا سرکارید

 


نظرات شما عزیزان:

✖MAHSA✖
ساعت2:43---17 آذر 1390
آجی این چه مطلبه قیشنگیه

از کوجا کش رفتی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: